Press "Enter" to skip to content

ТЕРАЗИЈЕ СТАДТ

Све је пало на два слова, на контролу и силу. Не би требало више никоме то да буде нејасно. Вакцина је само лакмус папир за оно што следи. Завадити и завладати – divide and conquer. Вакцина је само прво свеопште чешљање неподобних у ове наше дане. Прихватимо ли то за принцип живота – слободног живота неће бити. Ово је време када се људи самокласификују, бирају позиције и стране. И многи иду на погрешну. Мала власт која им је дата постаје оправдање њиховом кукавичлуку, па ваде бичеве, прете, шибају језицима на ближње своје који нису као они и неће да буду. Жеља тих, маловласташа, и није ништа друго до да нас склоне, затворе и елиминишу. И као да у бујици безумних речи које свакодневно охоло изговарају по медијима, и уз потпору силе, траже прави назив за то што чине и траже право место за то где да све симболички отпочну и окончају. Ево, предлажем им да то буде на Теразијама, у центру престонице. Имаће то ону морбидну површну симболику, какву само најгори од људског рода користе, а маловласташи су такви, а опет и ону дубинску симболику какву само Промисао може да дâ. Све ће се видети на тој теразији.

Сетите се Чешке. Тамо беше по злу чувени гето за Јевреје, за оне обележене, којима је било забрањено све и то „за њихово добро“, слично као што се најављује и данас за оне невакцинисане и непослуху склоне. Становници тог гета били су „терет“ изопаченом нацистичком друштву, терет који је морао бити одбачен. Прво сабран, онда склоњен, а на концу и елиминисан. Терезинштад (Theresienstadt) било је име тог гета. Па, ето, може и гето за непожељне и непослушне у Србији да буде Теразијештад. И питате, није ли све ово претерано? Зашто све то говорим?

Но, прете ли нам да невакцинисани неће моћи у ресторане, позоришта, на спортске догађаје, на јавна  места у затвореном, чак у институције овог друштва које су по закону отворене за све грађане? Прете ли нам да ће оне који не поштују њихове сулуде, антиуставне мере слати на принудни рад у ковид-центре да перу клозете и шта све већ (називајући то „друштвено-корисним радом“, баш као што је „радним“ назван и сваки конц-логора у историји)? Прете ли нам да ће нас одвајати по аутобусима градског превоза? Прете ли нам да нећемо моћи да путујемо, да ћемо морати да носимо беџеве и значке за распознавање, „ко је од којих“, баш као да смо Јевреји у Трећем рајху? Прете ли нам да ће бити обележно где ко сме и не сме да уђе и да ли нас то подсећа на Трећи рајх и оно : „забрањено за Јевреје и псе“? Прете ли нам да ће они који се не вакцинишу сами плаћати своје лечење, заборављајући да вакцина нема никакве везе са законским правом на лечење, а посебно заборављајући да лекари по датој заклетви и по закону (о савести да не причамо) морају да лече све, а не да они одлучују кога ће а кога неће да лече бесплатно или уопште? Нисмо ли сведоци колико болесних људи није примљено код доктора јер нису били болесни од данас једино „битне“ болести? Не прете ли отказима невакцинисаним, не прете ли смањењем плата? Прете ли нам да ће невакцинисање деце сматрати запостављањем деци и разлогом да се та деца (макар привремено) одузму од родитеља? Прете ли нам да ће невакцинисани бити изопштени из друштва, док ће вакцинисани „поново живети нормално“? Прете ли нам јавно да ће нам „сећи лажљиве вратове“ и „затварати нас у луднице“? Не донесоше ли закон по ком на основу „сумње“ могу затварати људе без обзира што су здрави? Нису ли нас већ закључавали без икаквог законског основа, а кретање су допуштали само онима којима су претходно издали аусвајс? Запитајте се, не живе ли наша браћа и сестре на Косову и Метохији већ годинама у гету, суровом гету под контролом капоа постављених од истих оних који данас и у остатку Србије уводе своје мере и спроводе ову безумну глобалистички агенду? Нисмо ли тога сведоци? Не изгледа ли, браћо моја, све то као када су се нацисти спремали да отворе своје логоре, а онда су их и отворили, баш после сличних претњи које су касније остварили?

А шта је и шта ће потенцијално бити Теразијештад. Теразијештад ће, с једне стране, бити сваки простор у ком ће бити изопштени невакцинисани и непослушни, сваки стан из ког неће смети да изађу, свака улица са које неће смети да уђу у продавницу или неки други објекат, сваки човек који неће имати дозволу и „пасош“ да се креће. Не смемо дозволити да будемо у Теразијештаду и на све се начине морамо борити против савремених настављача нацизма који нам Теразијештад припремају. Но, ни ви, вакцинисани и послушни, ни ви не смете да дозволите да ваши рођаци, суграђани, сународници, људи са којима делите ову планету, заврше у Теразијештаду, јер ништа неће опрати ваше ћутање и ваш кукавичлук. Као што ништа није опрало ни немачки народ за злочине нациста, ни хрватски народ за злочине усташа, ни разне друге народе, као што ништа није опрало оне који су „само радили свој посао“ и који су „само гледали своја посла“. Јер, с друге стрене, Теразијештад је и тамо где сте ви, и у његе сте ви први и ушли. Примили сте прву вакцину, ставили сте маску иако знате да вас не штити, отуђили сте се социјално и физички од најближе породице, од свих осталих, а примићете и другу вакцину, и трећу, и пету вакцину, и сваку за коју вам кажу, а казаће. Извадићете медицинске пасоше, ставићете беџебе, стојаћете на одређеним местима у аутобусима. Урадићете све што вам нареде, а наредиће. И чип ћете узети, ако требе и у срце да га ставите уместо Исуса Христоса, а тражиће вам то, не сумњајте, као што су тражили да не славите Крсну славу и да не идете у храм на Васкрс, и нисте. У Теразијештаду сте ви. И ви сте први становници тог гета. Нисте ли пристали да вам затворе ваша приватна предузећа и радње, да вас пошаљу на одсуства, а да вам заузврат дају милостињу у виду „помоћи“ као да сте неспособни да радите, баш као у гету? Нису ли забранили вашој деци да певају и радују се по школама, а ви сте пристали? Нисте ли пристали да вас вакцинишу вакцинама које нису прошле све по закону и по научним стандардима потребне тестове, и тиме експериментишући на вама, баш као неки доктори у логорима? Нисте ли их ослободили сваке одговорности за те вакцине својом сагласношћу без обзира што сте на вакцине приморани, баш као што су неодговорни били и они који су „лечили“ становнике гета и логораше по логорима? Не наговарају ли вас да потказујете своје комшије, рођаке, чланове породице који „не поштују“ њихове сулуде мере, баш као што су злотвори у гетоима и логорима развили потказивачку мрежу? Да, ви сте у Теразијаштаду. Зато не дозволите Теразијештад ни за оне који се од вас разликују, без обзира колико нисте у стању да схватите њихове разлоге за одбијање ових сулудих мера и вакцина, без обзира колико нисте у стању да схватите њихову храброст, њихове принципе или њихову лудост, јер они су браник и за вас, оружје да и ви изађете из Теразијештада и да поново будете људи.

И не заборавите, Чешка, и Пољска, и све те државе у којима су била гета,  биле су окупиране када су основани Терезинштад гето, Варшавски гето и остала слична места. Баш као што је и Србија сада окупирана. И запитајте се да ли су и колико су данашњи окупатори, који су нам и наметнули ову велеиздајничку власт, идеолошки настављачи твораца Терезинштад гета, Аушвица, Јасеновца, Треблинке, Голог отока? А када постоји окупација, ваља се пре свега ослободити. И изнутра и споља, и духовно и физички. Када човек то преломи, нема тада никаквог страха. Наши су стари то врло јасно дефинисали – за Крст часни и слободу златну.

Ко то не разуме, ко мисли да је ово претеривање… Ух, колико ли само греши. А касно ће бити за кајање. Па, погледајте само наше Косово и Метохију? Мислите ли да је све то случајно? Мислите ли да вам треба бољи доказ од тога? Све нам је пред очима, само их треба отворити.

Предраг Јакшић